AQUÍ ESTEM DE NOU!!!!
Clar que si i de celebració.... A LA BLAU CEL HA ARRIBAT:
LA CASTANYERA!!!
I L'ESTÀVEM ESPERANT...
https://drive.google.com/file/d/1iYc7ZPDfIAXzXb4S-cJk2r25cXNmLlh2/view?usp=sharing
AQUÍ ESTEM DE NOU!!!!
Clar que si i de celebració.... A LA BLAU CEL HA ARRIBAT:
LA CASTANYERA!!!
ANIVERSARI DE L’ ALBERT Hem celebrat l’aniversari de l’Albert amb la Sarai com a convidada sorpresa!. Ens ha fet moltíssima il·lusió. ...