dijous, 9 d’abril del 2020

FELIÇ PASQUA

Hola a tothom, s'acosta la gran festa de la Pasqua i la directora de l'escola, sor Rosario us vol felicitar i enviar unes paraules d'ànim. 
Aquí us les deixem...



BONA PASQUA A TOTHOM!!! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

ANIVERSARI DE L’ ALBERT

  ANIVERSARI DE L’ ALBERT Hem celebrat l’aniversari de l’Albert amb la Sarai com a convidada sorpresa!. Ens ha fet moltíssima il·lusió. ...