Ja està aquí!!! Per fi podem gaudir de l'espectacle que tots estàvem esperant...
"MAMA MIA"
I QUÈ BÉ QUE HO FAN ELS NOSTRES ALUMNES!!!
No us la podeu perdre!!!
ANIVERSARI DE L’ ALBERT Hem celebrat l’aniversari de l’Albert amb la Sarai com a convidada sorpresa!. Ens ha fet moltíssima il·lusió. ...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada