diumenge, 1 de febrer del 2026

SETMANA PAU

 SETMANA DE LA PAU

Aquesta setmana hem celebrat a l'escola la setmana de la Pau. Vam rebre la visita del nostre amic Marcianet, ens va demanar ajuda per recuperar l'alegria, l'amor, l'amistat,... en el seu planeta.


 
  




 

















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

ANIVERSARI DE L’ ALBERT

  ANIVERSARI DE L’ ALBERT Hem celebrat l’aniversari de l’Albert amb la Sarai com a convidada sorpresa!. Ens ha fet moltíssima il·lusió. ...