SETMANA DE LA PAU
Aquesta setmana hem celebrat a l'escola la setmana de la Pau. Vam rebre la visita del nostre amic Marcianet, ens va demanar ajuda per recuperar l'alegria, l'amor, l'amistat,... en el seu planeta.
ANIVERSARI DE L’ ALBERT Hem celebrat l’aniversari de l’Albert amb la Sarai com a convidada sorpresa!. Ens ha fet moltíssima il·lusió. ...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada