SETMANA CULTURAL i SANT JORDI
Aquesta
setmana ha estat molt intensa: hem tingut la nostra setmana cultural, la diada
de Sant Jordi i hem celebrat l’aniversari del Cristian.
SETMANA CULTURAL:
Hem pogut gaudir d’una petita
mostra de la feina que fan les altres, al igual que han pogut conèixer el
nostre projecte sobre València i els hem presentat al temut monstre Butoni.
SANT JORDI:
Hem creat el nostre drac i hem gaudit
de la visita
d’algunes famílies que s’han apropat a l’escola a fer-nos una visita i han comprat roses.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada