UNITAT CINOLÒGICA DE LA GUÀRDIA CIVIL
Un any més hem pogut gaudir de la visita de la Unitat Canina de la
Guàrdia Civil, juntament amb la Guàrdia Urbana de Barcelona, que s’han
desplaçat fins a la nostra escola per mostrar-nos una petita part de com treballen.
Moltíssimes gràcies!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada