Hola noies i noies!
Esteu preparats per fer una recepta? Prepareu les mans, les urelles i tingueu els ulls ben oberts que nem a fer un gelat de xocolata!
ANIVERSARI DE L’ ALBERT Hem celebrat l’aniversari de l’Albert amb la Sarai com a convidada sorpresa!. Ens ha fet moltíssima il·lusió. ...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada