divendres, 17 d’abril del 2020

LA MONA




Doncs per acabar la setmana us volem deixar amb un gust ben DOLÇ, DOLÇ... i res millor que fer una ullada a les mones que va disfrutar en Santi el passat dilluns de Pasqua. Mmmm!!! Quina pinta!!!




Enhorabona Santi, són estupendasssssss!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

ANIVERSARI DE L’ ALBERT

  ANIVERSARI DE L’ ALBERT Hem celebrat l’aniversari de l’Albert amb la Sarai com a convidada sorpresa!. Ens ha fet moltíssima il·lusió. ...