Avui
hem anat al SAT TEATRE amb el bus solidari i hem gaudit d’una obra musical. Ens
ho hem passat d’allò més bé i a més hem descobert que tenim un director
d’orquestra entre nosaltres, mireu, mireu...
ANIVERSARI DE L’ ALBERT Hem celebrat l’aniversari de l’Albert amb la Sarai com a convidada sorpresa!. Ens ha fet moltíssima il·lusió. ...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada