dimarts, 23 de juny del 2026

SAT TEATRE

 


SAT TEATRE 

Avui hem anat al SAT TEATRE amb el bus solidari i hem gaudit d’una obra musical. Ens ho hem passat d’allò més bé i a més hem descobert que tenim un director d’orquestra entre nosaltres, mireu, mireu...


 









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

ANIVERSARI DE L’ ALBERT

  ANIVERSARI DE L’ ALBERT Hem celebrat l’aniversari de l’Albert amb la Sarai com a convidada sorpresa!. Ens ha fet moltíssima il·lusió. ...